Koszyk
0,00 
0
  • Twój koszyk aktualnie jest pusty.

Poniżej znajdują się odpowiedzi na pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Czy rejestracja w sklepie Mozaikon jest obowiązkowa i co mi daje?

Nie, możesz dokonywać jednorazowych zakupów bez rejestracji tj. nie zakładając konta. Na podany przez Ciebie adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.

Jeśli jednak zostaniesz zarejestrowanym użytkownikiem, po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do informacji o Twoich bieżących oraz wcześniej zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Proces realizacji zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu płatności bądź zarejestrowaniu zamówienia za pobraniem.

Staramy się, żeby każde zamówienie wysłać najpóźniej dzień roboczy po otrzymaniu płatności.

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie są opcje i koszty dostawy?

Możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska (DPD, FEDEX  lub okazjonalnie INPOST)- najszybsza dostawa przesyłek (1 dzień od wysyłki)
  • Orlen Paczka – odbiór w wyznaczonym przez Ciebie punkcie Orlen lub kiosku Ruchu, tani i także bardzo szybki (2-4 dni od wysyłki)
  • paczkomaty InPOST (2-4 dni od wysyłki)

» szczegółowy opis form dostawy

Ile zapłacę za przesyłkę?

W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

» szczegółowy opis form dostawy

Jak zapłacić za zamówienie?

Płatność za zamówienie jest możliwa przelewem na numer konta podany w potwierdzeniu do zamówienia lub gotówką przy odbiorze osobistym. » szczegółowy opis form płatności

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie? Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Produkty można odebrać osobiście po wcześniejszym umówieniu się, niedaleko stacji metra Racławicka (ul. Różana).

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Nie, za zakupione w naszym sklepie produkty nie możesz otrzymać faktury VAT, ponieważ MOZAIKON nie jest płatnikiem VAT.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48.600 402 629.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu wysłania go z naszej firmy. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe, natomiast konsumenci mogą zwrócić produkty w terminie 10 dni od zakupu. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48.600 402 629.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy kurierskiej Orlen Paczki lub paczkomatu Inpost, w wiadomości email potwierdzającej nadanie otrzymasz numer listu przewozowego / numer przesyłki oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

W przypadku wybrania opcji Orlen Paczka i paczkomatu INPOST dostaniesz sms, który poinformuje Cię o dostarczeniu przesyłki do wybranego przez Ciebie punktu.

 


 

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.600 402 629.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Jeśli masz pytania, napisz do nas! Kontakt