Koszyk
0,00 
0
  • Twój koszyk aktualnie jest pusty.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki lub sporządzenie protokołu zniszczenia potwierdzonego przez kuriera, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo biuro@mozaikon.pl lub telefonicznie: +48.600 402 629.

Jeżeli zakupiony towar ma wady fabryczne lub jest niezgodny z zamówieniem lub opisem, prosimy o:

  1. ZgÅ‚oszenie do nas niezgodnoÅ›ci mailowo biuro@mozaikon.pl lub telefonicznie: +48.600 402 629. JeÅ›li popeÅ‚niliÅ›my błąd kompletujÄ…c zamówienie – naprawimy go.  JeÅ›li konieczne bÄ™dzie odesÅ‚anie produktu do nas, uzgodnimy sposób i adres wysyÅ‚ki. Uprzejmie prosimy o uzgadnianie adresu i sposobu wysyÅ‚ki ze wzglÄ™du na trudnoÅ›ci w odbiorze przesyÅ‚ek pocztowych, szczególnie w czasie pandemii. ChÄ™tnie przygotujemy dla PaÅ„stwa list przewozowy do Paczkomatu (koszt – 13 zÅ‚) lub Orlen Paczki (najtaÅ„sza forma zwrotu – 9,80 zÅ‚) lub kuriera (18 zÅ‚).
  2. Odsyłając do nas produkt, dołącz do niego oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji dokonamy wypłaty lub wysyłki produktu zgodnie z ustaleniami.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt musi być kompletny i fabrycznie zapakowany,  w stanie niezmienionym.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami mailowo biuro@mozaikon.pl lub telefonicznie: +48.600 402 629,  w celu uzgodnienia sposobu i adresu wysyłki. Uprzejmie prosimy o uzgadnianie adresu i sposobu wysyłki ze względu na trudności w odbiorze przesyłek pocztowych, szczególnie w czasie pandemii. Chętnie przygotujemy dla Państwa list przewozowy do Paczkomatu (koszt – 13 zł) lub Orlen Paczki  (najtańsza forma zwrotu – 9,80 zł) lub kuriera (18,00 zł).
  2. Prześlij do nas mail na adres biuro@mozaikon.pl z nazwą i ilością zwracanych produktów oraz numerem konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Alternatywnie możesz takie oświadczenie dołączyć do przesyłki.
  3. Najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, na podany numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Gwarancja i serwis

W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakoÅ„czenia okresu gwarancyjnego – stanowiÄ… one podstawÄ™ do zgÅ‚aszania reklamacji.

Jeśli masz pytania, napisz do nas! Kontakt