Koszyk
0,00 
0
  • Twój koszyk aktualnie jest pusty.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki lub sporządzenie protokołu zniszczenia potwierdzonego przez kuriera, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo biuro@mozaikon.pl lub telefonicznie: +48.600 402 629.

Jeżeli zakupiony towar ma wady fabryczne lub jest niezgodny z zamówieniem lub opisem, prosimy o:

  1. Zgłoszenie do nas niezgodności mailowo biuro@mozaikon.pl lub telefonicznie: +48.600 402 629. Jeśli popełniliśmy błąd kompletując zamówienie – naprawimy go.  Jeśli konieczne będzie odesłanie produktu do nas, uzgodnimy sposób i adres wysyłki. Uprzejmie prosimy o uzgadnianie adresu i sposobu wysyłki ze względu na trudności w odbiorze przesyłek pocztowych, szczególnie w czasie pandemii. Chętnie przygotujemy dla Państwa list przewozowy do Paczkomatu (koszt – 13 zł) lub Orlen Paczki (najtańsza forma zwrotu – 9,80 zł) lub kuriera (18 zł).
  2. Odsyłając do nas produkt, dołącz do niego oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji dokonamy wypłaty lub wysyłki produktu zgodnie z ustaleniami.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwracany produkt musi być kompletny i fabrycznie zapakowany,  w stanie niezmienionym.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami mailowo biuro@mozaikon.pl lub telefonicznie: +48.600 402 629,  w celu uzgodnienia sposobu i adresu wysyłki. Uprzejmie prosimy o uzgadnianie adresu i sposobu wysyłki ze względu na trudności w odbiorze przesyłek pocztowych, szczególnie w czasie pandemii. Chętnie przygotujemy dla Państwa list przewozowy do Paczkomatu (koszt – 13 zł) lub Orlen Paczki  (najtańsza forma zwrotu – 9,80 zł) lub kuriera (18,00 zł).
  2. Prześlij do nas mail na adres biuro@mozaikon.pl z nazwą i ilością zwracanych produktów oraz numerem konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Alternatywnie możesz takie oświadczenie dołączyć do przesyłki.
  3. Najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, na podany numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Gwarancja i serwis

W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Jeśli masz pytania, napisz do nas! Kontakt