Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki lub sporządzenie protokołu zniszczenia potwierdzonego przez kuriera, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo biuro@mozaikon.pl lub telefonicznie: +48.600 402 629.
Jeżeli zakupiony towar ma wady fabryczne lub jest niezgodny z zamówieniem lub opisem, prosimy o:
- Zgłoszenie do nas niezgodności mailowo biuro@mozaikon.pl lub telefonicznie: +48.600 402 629. Jeśli popełniliśmy błąd kompletując zamówienie – naprawimy go. Jeśli konieczne będzie odesłanie produktu do nas, uzgodnimy sposób i adres wysyłki. Uprzejmie prosimy o uzgadnianie adresu i sposobu wysyłki ze względu na trudności w odbiorze przesyłek pocztowych, szczególnie w czasie pandemii. Chętnie przygotujemy dla Państwa list przewozowy do Paczkomatu (koszt – 13 zł) lub Orlen Paczki (najtańsza forma zwrotu – 9,80 zł) lub kuriera (18 zł).
- Odsyłając do nas produkt, dołącz do niego oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji dokonamy wypłaty lub wysyłki produktu zgodnie z ustaleniami.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Zwracany produkt musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, w stanie niezmienionym.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Skontaktuj się z nami mailowo biuro@mozaikon.pl lub telefonicznie: +48.600 402 629, w celu uzgodnienia sposobu i adresu wysyłki. Uprzejmie prosimy o uzgadnianie adresu i sposobu wysyłki ze względu na trudności w odbiorze przesyłek pocztowych, szczególnie w czasie pandemii. Chętnie przygotujemy dla Państwa list przewozowy do Paczkomatu (koszt – 13 zł) lub Orlen Paczki (najtańsza forma zwrotu – 9,80 zł) lub kuriera (18,00 zł).
- Prześlij do nas mail na adres biuro@mozaikon.pl z nazwą i ilością zwracanych produktów oraz numerem konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Alternatywnie możesz takie oświadczenie dołączyć do przesyłki.
- Najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, na podany numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Gwarancja i serwis
W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.