Koszyk
0,00 
0
  • Twój koszyk jest pusty.

Poniżej znajdują się odpowiedzi na pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Czy rejestracja w sklepie Mozaikon jest obowiązkowa i co mi daje?

Nie, możesz dokonywać jednorazowych zakupów bez rejestracji tj. nie zakładając konta. Na podany przez Ciebie adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.

Jeśli jednak zostaniesz zarejestrowanym użytkownikiem, po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do informacji o Twoich bieżących oraz wcześniej zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Proces realizacji zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu płatności bądź zarejestrowaniu zamówienia za pobraniem. W tym drugim przypadku poprosimy Cię mailowo o potwierdzenie zamówienia.

Staramy się, żeby każde zamówienie wysłać najpóźniej dzień roboczy po otrzymaniu płatności.

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie są opcje i koszty dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska FEDEX – najszybsza dostawa przesyłek (1 dzień od wysyłki)
  • “Paczka w Ruchu” – odbiór w wyznaczonym przez Ciebie kiosku Ruchu, tani i także bardzo szybki (2-3 dni od wysyłki)
  • paczkomaty InPOST
  • Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa)
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

» szczegółowy opis form dostawy

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe numer 32 1950 0001 2006 0104 3651 0002
  • płatność za pobraniem – kurierowi

» szczegółowy opis form płatności

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, ale w określonych terminach. Nasza pracownia przy al. Niepodległości 165, I klatka, lokal 100 w Warszawie jest otwarta:

  • w poniedziałki w godz. 17:15-18:30,
  • w trakcie trwania warsztatów,
  • w dodatkowych terminach ogłaszanych w zakładce Aktualności.

Istnieje możliwość umówienia się na odbiór w inne dni o godzinie 8:00 lub 17:00. Uwaga: Odbiór osobisty w terminie innym niż poniedziałki w godzinach 17:15-18:30 trzeba potwierdzić telefonicznie lub mailowo dla uniknięcia przykrych niespodzianek.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Nie, za zakupione w naszym sklepie produkty nie możesz otrzymać faktury VAT, ponieważ MOZAIKON nie jest płatnikiem VAT.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48.728 741 026.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu wysłania go z naszej firmy. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48.600 402 629.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy kurierskiej lub “Paczki w Ruchu”, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego / numer przesyłki oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

W przypadku wybrania opcji “Paczka w Ruchu” dostaniesz sms, który poinformuje Cię o dostarczeniu przesyłki do wybranego przez Ciebie kiosku.

 


 

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.728 741 026.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Jeśli masz pytania, napisz do nas! Kontakt